Who's back?


Picture: mys med min älskling som kom precis heeeem!

Hur vi möttes efter 2 veckor igår var obeskrivligt sjuk. Lång historia men den bara var helt jävla sick. Blev helt ur vettet, kan gärna berätta det en annan gång. Haha. Annars är det jätteskönt och se honom igen. Haha det va kul när han packade och packade upp alla hans inköp, det tog liksom aldrig slut....Fick även några saker och det var ju gulligt, som exempelvis ett ny mobilskal som jag behövde. Hehe, dessutom kul och höra allt han gjort därborta i Cha cha Kina. Blev bara ännu sugen nu. Nej men shit va lycklig jag är att ha honom hemma igen! <3


Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Det finns nog inget vackrare och mer underbart än en återförening då man saknat varandra hur mycket som helst. Jag vet precis känslan. Härligt att karln din är hemma igen :)

2011-01-27 @ 10:04:29
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0