Back in the days















Picture: lite blandat av varje.

Alltid lika kul och titta på gamla foton. Sitter här med en go leende och tänker, fan va mycket man varit med om som man nästan glömt bort..Tur att jag inte raderade mitt bilddagboks-konto. Bilderna kommer ju därifrån ;). Kommer heller aldrig radera den så länge bilddagboken lever. Då var det ju som typ facebook för oss fast leverats i bilder. Hah. Måste ngn dag lägga tid på att framkalla foton och lägga i album. Vill inte ha en tom hylla utan minnen. Visst ja i datorn och i cdskivor finns dom men inte lika kul. Att sitta med massor av fotoalbum på knäet är en av dem mysigaste jag vet!


Kommentarer
Postat av: julle

lol minns inte att jag har målat mina naglar röda, kände igen min hand direkt pga födelsemärket :D



wasakvällar = love. garvade åt den bilden på eddie och hans tofflar :P

2011-01-25 @ 12:54:42
URL: http://kaptenjulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0