Surprised? No.


Picture: kunde inte bara låta bli jeansen i svart/silver (ord.pris 400sek) för ynka 80 kronor på rea, från Monki. Fränt!

Yes samtidigt på stan köpte jag dessa svarta fjädrar (som jag skrev om här igår) från Idé&Hobby, 20kr per påse. Testade sen hemma o satte fjädrarna löst på någon shorts, verkade se bra ut som jag hade tänkt mig. Puh tur, he he annars vafan. Måste bara först hitta de rätta shortsen och nu har jag bestämt mig för att skicka idén till någon skräddare istället. Hellre på den säkra sidan eftersom fjädrar kan lossna lätt. Om man syr det för hand alltså. Vet en bra ställe för bra priser.

Nepp nu ska jag iväg och färga håret och nej det blir inte rött den här gången. Ja på natten. Med ett (definitiv) säker kort. Har helt enkelt världens bästa grannar som sagt, me happyface, helt klart.


Kommentarer
Postat av: malin

som sagt att jeansen är dösnyggt! använd på fre du ;) hihi.

2011-01-20 @ 02:11:47
URL: http://oostman.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till dwayne

riktigt snygga!!

2011-01-20 @ 19:57:22
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/
Postat av: Bella

Men är inte den lite för små för dig? Det ser ut så iallafall.

2011-01-20 @ 23:52:06
Postat av: madeleine

tackar :)

bella: jodå tog dem i storlek XS. Gillar byxor som sitter snortajt eftersom dem töjer alltid ut sig efter man använt det ett tag ;)

2011-01-21 @ 00:16:19
URL: http://aboutmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0