XoXo



Picture: so cute..:D

Uh nu tycker jag att jag varit duktig. Klarat av 18timmars jobb nu i helgen och det känns. Ryggen värker och det tycker jag är mysigt. Nej faktiskt inte :(. Måste boka in Andro's massage + spa erbjudande som jag länge sparat tills dagen där man verkligen behöver bli ompysslad. Smarta tjej här. Som ni inte visste, fick jag en lapp á massage + spa 'presentkort' av själva André för ett bra tag sen (se bild). Hoppas att han kan ordna det den här veckan efter Kina, hahaha. Hoppas att han fått någon kinesisk massage-kurs?! ;) Nu sitter jag iaf äntligen bänkad på soffan helt död kan jag lugnt säga men längtar somfan tills imorgon kl 14.00. Klippning+färgning ni vet. Nä ska kila o duscha nu. Ja det ryker cheeseburgare från någon som sitter här? Vem kan det vara?....*Sniff*


Kommentarer
Postat av: sofie

gölligt! :D

2011-01-24 @ 11:45:33
URL: http://konstgjord.devote.se
Postat av: Pip

så sött! :D Andre var bra som försäljare men kom tyvärr olägligt, för vi hade bråttom o kunde knappt lyssna ordentligt :D

2011-02-06 @ 12:32:27
URL: http://gezeliius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0