Såhär gör vi våra hamburgare!

Haha, som vanligt kan jag inte sova tidigt eftersom jag fastnat vid datorn - as always! Anyway så hittade jag en länk Till er som har/alltid undrat - Hur vi gör våra hamburgare från start till slut på Mc Donald's egentligen?! 

Haha lugn ni kan iaf vara på den säkra sidan. Vi är faktiskt nogranna med vad vi gör och ser till att läget är hygieniskt hela tiden. Dessutom är det nogrannt med att tvätta händerna med handdesinfektion varje timma + när man råkar röra/ta på sig själv eller på någonting annat som kan anses ohygieniskt. Eller om man tar på själva köttet. Ja man ska alltid ha plasthandskar på varje gång man tar fram köttet till stekpannorna sen slänger man och tar nytt. Varje gång.  

Yeah,  själv så gör jag endast ElMaco, Big Tasty, Quarter Pounder with cheese, Mc Feast och ibland resten av andra burgarsorter om tid finns över. Det ser enkelt ut i videon men inte lika enkelt i verkligheten kan jag lova er ;). Ibland får man göra 8 olika hamburgare på samma gång i flera omgångar. Jag kan iaf MEDGE att det är j-va stressigt jobb, har alltid hört att det är det, men inte SÅÅÅ stressigt som jag själv upplever. Spec vid ruschtider, usch paniik! Tur så har man schyssta arbetskolleger bredvid som gör mina dagar roligare. Nåja, här kan ni iaf se länken!

http://www.mcdonalds.se/se/pa_mcdonald_s/se_hur_vi.html


Hejdå och godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0