*Saakna*


Picture: var vi 'dreamteamgänget' på plats i Melbourne Australia - Deaflympics 2005.

Det slog mig nyss att det var precis 6 långa år sedan som vi var därborta i Australien. Dessutom 5 år sedan som vi var och tävlade EM i Thessaloniki, Greece. Och förresten 12 år sedan jag började simma.

Typ halva av mitt liv har jag spenderat tiden i poolplasket..Efter jag slutat simma, 2009, har jag faktiskt inte tränat nån seriös sim-pass..Tycker att det är dags och vända på steken nu? Är verkligen sugen på och köpa kort på g-vik el eyrabadet där man kan ibland gå och köra några simpass som komplettering till Friskis&Svettisgrejen. JA! Nu fan ska jag skärpa mig.

Tänker lite högt nu - Inte ska jag bara 'bortkasta' mina dåvarande tolv simmar år? :p Nja..Tänker och läser högt nu för mig och för er alla: JA JAG SKA FÖRSÖKA TRÄNA SIMNING MINST 1 GÅNG I VECKAN FÖR SKOJS SKULL. Det ligger ju fortfarande varmt om hjärtat. Simningen alltså. Känslan att vara i och under vattnet är för underbart. Det vet alla äkta vattensport-lovers. Eller hur. Har alla grejer som behövs förutom min bortslarvade simglasögon..Det får jag fixa genom att skriva upp i shoppingslistan nu. Taget.
Ska sova nu börjar bli för sent nu? Haha är ändå ledig i morgon och på tisdag. Då kan jag förmodligen passa på och köra någon pass? Jo d vore en bra idé. Ahh återigen taget!


Kommentarer
Postat av: VolvoJonas

G-vik tar 50kr per glasögon! Säsongkort (halvår, jan-aug aug-dec) kostar 150kr sen 20kr varje simpass. Parkering gratis! G-vik är billigast i hela stan efter våran beräkning.. Utan säsongkort 55kr varje simpass... Billigaste med kort och vinst. Själv simmar vi grabbar 1gång/vecka.. :-)

2011-01-17 @ 05:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0