Nagelbitare

JA. Ni såg fan rätt..Jag som ni flesta märkt/vet att jag, hemskt sagt nog men ÄR en trogen nagelbitare (uhh undra hur många gånger jag slickat på toalettringar egentligen?!) doh, ja jag har varit en sådan jäkel sedan när jag var liten. Självklart har jag försökt sluta flera gånger med olika metoder, som t.ex. med Apotekets nagellack som smakar hemskt i munnen.

Tyvärr funkade det inte på mig. Haha jag lovar att jag är sjuk, verkligen allvarlig skadad i huvudet när det gäller mina naglar eller min bitande-behov. Ni vill nog inte veta men ja det kan jag bjuda på. En gång när jag var liten, så testade jag lös-naglar som alla andra nyfikna tjejer. Men hur, vet jag inte men jag bet och bet på lösnaglarna som om de vore mina riktiga. De gick av alltså.

Och en annan gång så hade jag lösnaglar igen, men jag fick nog av dem, man kunde liksom inte stänga blixtlåset eller klia på min övre ögonlock utan att kapa ögonen. Ja de stod i vägen. Så jag bestämde för att ta av dem jäkla lösnaglarna genom att banka mina händer så hååårt mot en vägg att de gick ?!?! av..HAHAHA wieeerd!


Nä men nu till saken, är fortfarande irriterad över mitt fula ovana och så. Därför fick jag en värdefullt check av min älskling i julklapp, nämligen nagelförlängning. För er är det nog ? ingenting, men för mig är det superspännande som aldrig någonsin testat det eller haft riktiga långa naglar. Jag ska nog inte ha så där jäkla amerikanskt-långa-naglar som man ser på 90tals pratshower eller som denna här;



Såklart inte..;).  Naglarna ska vara korta men snygga. Är också sugen på att minxa dem. Asså en av 2010´s mest cirkulerade grej i bloggvärlden. "Folie-naglar" i silver, guld eller i andra möjliga mönster. Vill ha franskt manikyr fast istället ha minx ovanpå dem vita linjerna. Tror att det skall vara i hederligt silver.



Kommentarer
Postat av: jess

najs! fick exakt samma i julklapp ;)



funderar också fortfarande på vad jag ska göra för behandling.

förstärkare eller förlängning..

2011-01-04 @ 23:41:46
URL: http://jessistheshit.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig dag!

2011-01-06 @ 14:37:44
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0