Miss you my love


Picture: i början av vårt förhållande, år 2009.

Jag har världens tur som har dig. Det är sjukt att ingen kan förstå, eller vet, eller känner vår kärlek tillsammans. Det är bara vi två som känner den mot hela världen. Är så glad att dela mitt privata liv med dig och ha dig i min trygga famn och tvärtomt. Ingen som du har fått mig att känna så trygg med i allt. Du har sett mig i alla möjliga väder eller i kläder. (Hihi) anyway så menar jag, att det inte är så många människor som känner mig Så väl som André gör. Trots vi "bara" varit tillsammans i snart två år, känns det faktiskt som han känt mig hela mitt liv, även känner han mig bättre än vad jag själv gör - sjukt va?. Därför känner jag mig så trygg med honom.

Tryggheten handlar inte bara om att vara trygg..Det är någonting mellan oss som är speciell, som jag ibland inte kan beskriva. Ni vet typ känslan som man enkelt bara har det i sig, som aldrig sviker en, som aldrig släpper taget. Typ. Så känner jag iallafall med honom. Han visar så mycket kärlek till mig att det är så ofattbart. Men så Underbart..Dessutom förstår han mig hemskt bra, och är bra på att stå ut med mina knasigheter och är knasig tillbaks. No shame on me liksom ;)

Haha. Jag vet inte riktigt varför jag sitter här klockan 05.25 och skriver helt öppet om mina känslor, min stora kärlek och allt..Det är väl antagligen min saknad som kryper fram trots efter några timmar men men... Skönt och  skriva av mig lite nu iallafall. Nu befinner André sig någonstans i världen, i flyget alltså mot andra sidan jordklotet - nämligen mot KINA! Han kommer vara där i 2 veckor. Bara liksom. Men det är inte bara, har jag insett NU, åhh! 

Jag saknar bara dig, helt enkelt ;). Nåja ska krypa iväg till sängen nu och lukta på din nyparfymerade t-shirt som du gav mig i morse. Nä, men iallafall så avslutar jag med att jag hoppas att han kommer välbehållen hem (och gärna med några småpresenter till mej, HAHA kunde inte låtabli nu ;) ;)..Men vad jag älskar dig, André!♥


Kommentarer
Postat av: Bella

Hihi. Som jag brukar säga -eller åtminstone har jag hört den mening innan jag börjat säga det själv :)



Att ingen, inte ens syskon, bästa vän, förälder känner dig så väl än denne du är tillsammans med. I förhållande är man helt öppet oavsett hur länge man varit tillsammans. Ingen annan än min sambo känner mig så väl, han vet PRECIS hurdan jag egentligen är. Det är visst sjukt men SANT :)

2011-01-11 @ 00:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0