korsörhänge



Picture: dagens outfit

Top/BikBok - Jeans/JC - Converse - Fransväska/Lindex - Solglajjer/BikBok + nytt korsörhänge från JC.

Har ju länge suktat efter korsörhängen som, nästan alla flickors enda öra haver. Inte tänker jag vara utan så idag hittade jag iallafall ett par och blev go och glá att jag satte dit en örhänge så fort jag gick ut från affären. Gött. Dessutom sken solen som den idag på förmiddagen. Fan va härligt det var och gå ut med ett par solisar och känna solens värme mot ansiktet och titta på glada plaskande ankor ute på svartån eftersom isen smält. Hoppas tusan på att det blir tidig vår i år. Det ska vi tro på, yes! Nu är det äntligen helg förresten! Njut på. Kram.


Kommentarer
Postat av: malin

nu tkr jag att du ska sluta shoppa på ett tag! ;) stan igen idag fyfan du haha. snygga örhänger förresten!

2011-01-21 @ 01:23:35
URL: http://oostman.blogg.se/
Postat av: Jono

Gillar

2011-01-21 @ 02:22:23
URL: http://jono89.blogg.se/
Postat av: Lotta

aaaaaaaaaaaaaah!!!! & NU finns det korsörhängen typ överallt. jävla skit. :p z haha



snygg outfit förresten! gilla.

2011-01-21 @ 18:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0