Godiständer



Picture: en bild på min partyoutfit fr igår + en inbjudande bild på mig fr ikväll.

That's my dresscode igår..Körde spetsbustier + mönstrade byxor, mycket bekvämare än att ha på en skinnkorv (kjol) på sig, bara ibland. Blev dock ännu en hit - extra trevligt med extra komplimanger för just denna outfit. Av både bekantskapen/vänner+ av okända personer. Det får jag tacka för..

Var iallafall en supernice kväll med start av god käk på Hellas, förkrök hos twins sen till sist studsade man på strömpis dansgolv. Blev även två klunkar shottar. Sen resten av natten satt man på akuten. Sen ända till slut hamnade man äntligen i sängen helt jäkla slut, ha... Och what. Jobbade förstås idag, från kl 12-21.00. Fyfan säger jag bara, att jobba medans man är bakfull är inget att rekommendera. Haha men allt för en bra kväll, som det var igår var det absolut värt mödan. Efter jobbet idag drog jag omedelbart till tjejerna + mumsade gottisgotti som godiständer till exempel, se bild däroppe va va. Um um.

Nä nu mår jag bara illa, magen är proppfull av massa skit. Nu ska jag (måste) sova och få extra krafter för att det vankas JOBBB IM. Same shit, 12-21.00. Tufft  men det är bara och köra på för att jag kmr vara ledig på måndag. This takes the cake, eller hur? ;) Natti!


Kommentarer
Postat av: Bella

En verkligen snygg outfit, men det verkar som att det är trend att visa upp behå? nu för tiden festar nästan alla tjejer med enbart behå-kan man säga!

Är det trend??



Sv; ahh, smart att ha en storlek mindre -flesta byxor/jeans töja ut efter ett tag.. men inte en del faktiskt. :)

2011-01-23 @ 21:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0