Vem älskar inte Fredag?


Picture: Veckans NU + världens underbaraste doftljus från lyxiga Voluspa = himmelskt.

Att inte göra någonting särskilt på en fredag är mycket mycket sällsynt för att vara jag, haha...Men det kan vara riktigt skönt ibland, okej (mycket sällan då). Anyway så kom jag precis hem efter jobbet nu och känner mig sliten efter en fullspäckat jobb-vecka. André jobbar också just nu i Lidköping, han kommer närsomhelst hem så vi två ska bara mysa framför teven med snacks.

 Det ÄR verkligen underbart bara sådär ibland. Ahh.. Sen till det andra saken ska vi umgås ordentligt innan min älskling åker till Kina nu på söndag och kommer vara borta i 2 hela veckor. Va avundsjuk jag är, vill också resa bort och bara vara..Kina verkar va SÅ mäktigt, så annorlunda och allt. Kul kul, kommer absolut sakna honom..Bo ensam om nätterna :$.

Dit ska jag absolut någon gång i livet, hehe. *Drömmer*. Jaa i morgon ska vi även till G-vik och relaxa. Längesen, tror det var typ minst ett år sedan..

Nu ska jag mixa ihop ugnspannkaka och duscha under tiden, sen läsa ut min nyinköpta veckans NU & mumsa tills han med stort H kommer...Sådär kommer min helg se ut, verkl soft och verkl mys. 

Dagens tips: köp sofi´s mode (tidning) NU, (tsm med aftonbladet) - där finns det en kupong från BikBok som erbjuder 50% av hela deras sortiment. Men bara en ordinarie plagg per kupong förstås.  Bra va? Själv har jag fixat ihop några kuponger (genom jobbet, hoho snake är jag va?) och väntar ivrigt tills pengarna ramlar in så ska jag SLÅ in. Nån vårig jacka är jag ute efter, och ännu bättre med - HALVA PRISET! Tycker att ni också ska passa på :) Puss.





Kommentarer
Postat av: pralin

vad ska han göra i kina?

2011-01-09 @ 16:02:37
Postat av: jennifer

Jag hittar altid massor kopunger som ja sparar..sen "glömmer" jag bort att använda....Mycket bra, Jennifer..Not! hahaha

2011-01-09 @ 17:17:25
Postat av: Lotta

Kan hålla med om att voluspa ljus är himmelsk! :)

2011-01-09 @ 18:04:51
URL: http://annchar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0