Förtjust


Picture: invigde igår med min nya 2handtröja i glada färger, minus 35 sek.

Yepp det blev jag, se rubrik. I min underbara magtröja från Lindex. Letat överallt efter Den Utvalde men nu behöver jag inte söka desperat längre. Ha. Min nya kärlek i garderoben. Tack gud för 2 hand.  

Den, tröjan asså kan man använda hela året ut. Te.x till nån romantisk sensommarkväll vill jag matcha tröjan med ett par slitna ljusa 80tals levi´s shorts + grövre skor till. Snuskigt ledigt och snuskigt snyggt. Love.


Kommentarer
Postat av: Askungen

Åh, härlig looklike!



Nästa gång är du i Stockholm: kan vi hotja på varandra så lite shoppsällskap så vi kan besöka 2:a butiker!

2011-01-09 @ 10:19:56
URL: http://www.askungan.com
Postat av: pralin

som vanligt är du är alltid bra på att hitta guldkornen varsomhelst. ;) lite missoni över den tkr jag, fin!

2011-01-09 @ 16:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0