Fet klapp på huvudet

Det förtjänar jag, som varit jävligt duktig/tålamodig idag. *Stolt*. Att börja med:

Gick först tidigt i morse till Skatteverket, sen till Örebro's folkhögskola = skickat fondbrev osv. Hämtat ut ett par FINA skor. Sen jobbat och på kvällen solat..Senare stannade man en stund hos Tess och skulle ta bussen 00.13 men missade den förstås så jag fick GÅ hem istället. Sen var det bara och städa hela lyan, storstädade! Dammsög, dammade möblerna/sakerna och våttorkade golvet + städade toan/köket och bytt lakan + vattnade mina kära blommor + bytt gardiner OCH (!) diskade.

Undra hur mina grannar mår egentligen? Tror fan att de också är döva. Aldrig fått nån enda klagomål. Men det ska jag vara glad för iaf ;).

Men fyfan NU SKA JAG SOVA! Blev precis klar med allt. Puh.. Upp tidigt imorgon (idag) också och gå lite på stan innan jobbet, kl 11.30. Sedan blir det såklart paarty. Det blir också hemma hos mig den här gången. Haha nu avslöjade jag varför jag städat. Självklart allt för mina gäster!? Fyfan varit riktigt skitigt här efter julen ;). Borde bjuda hem gäster/folk oftare då städar jag VERKLIGEN som en proffs och i vilken tid som  helst! Typiskt mig :D


Åh dags och sova var det! PUSS HEJ NATTI ;-*


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Måste bara säga att du har snygg stil som jag gillar, önskar att jag e lika våga som du :).

Ha en toppen lördag.

2011-01-15 @ 14:25:19
URL: http://lillapia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0