Ear-cuff



Picture: google.se

Ahh vad  jag är sugen på the "ear-cuff" som blivit det senaste i smyckesväg á 2011. Fjäderörhängen har passerat förbi känns det som, haha. Va snabbt trender ändrar sig, eller hur?!...Nåja har varit på jakt efter en sådan i tre dagar nu utan att hitta någonting. Snart måste det komma in i butik annars blir jag ledsen, hehe. Nejdå sånt ska komma till Glitter nästa vecka enligt vad personalen där sagt till mig. Börjar bli pinsamt att gå dit varje gång nu tycker jag, haha men ja det tjänar de på iallafall. Hemska smycke, men så hemskt snyggt.


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till dwayne

ska ge dig en bra hemsida med mycket snygga grejer jag själv ska beställa ifrån ;)

2011-01-28 @ 00:02:10
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0