mina 'must haves' till våren


Picture: (Klicka för större bild)

Ikväll har jag skrivit två listor. En lista som handlar om vilka mål jag vill nå, göra och drömmer om under året 2011 som jag ska försöka fullfölja och den andra listan skriver jag exakt vilka kläder/skor som jag hemskt är sugen på till våren/sommaren och what? Plötsligt ploppar det tusen bilder i huvudet på skor, kläder och sånt som jag tänkt på tidigare men inte mer än så. Och det är ju Dem jag vill ha. Som ni ser på bilden ovan, det är exakt dessa saker som ploppade upp i min lilla modegalna huvud.

För tusan. Det blir så enklare och skriva ned allting. Så det är bara och ta fram listan nån dag när man är i farten. Då slipper man exempelvis gå runt på stan och mumla över vad man ska köpa. Det händer ofta att jag köper något helt annat än vad jag hade tänkt mig tidigare och köper aldrig "det" som jag eg vill ha..Onödigt? Slut med detta nu tycker jag! Hehe.  Nu ska jag försöka och börja lägga pengar på saker som jag verkligen har drömt om, velat ha länge och så.
Nu känner jag att det blir mitt bästa kläd-år någonsin. Varit dålig på det men nu ska jag återta min passion till kläder och skor OCH låta dessa skapelser klä mig och min personlighet. Hey Du'De I'm Back! ;-)


Kommentarer
Postat av: Bella

VARIT dålig på det? Nää det tycker jag inte! hihi.

Bara om du visste hur DÅLIG jag va på klä upp mig under år 2010 HAHA!



Men snygg smak du har!

2011-01-11 @ 14:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0