Cognac


Picture: my day to day

Ledig idag så jag bestämde mig för att ta en tur till Marieberg och boka upp en tid hos kines-nagel-salongen tills på ons 17.30. Bravo fast d är drop in så gör jag det för säkerhetensskull. Sen tog jag såklart en sväng till Lagerhaus där Lotta är och praktikserar. Keep up the good work, girl! Med den stora sexiga bootyn förstås. Förlåt bli inte arg nu ;)

Ser ni cognacbruna väskan jag hade på mig däroppe? Den köpte André i Kina till mig efter mitt önskemål. Superfin med alla detaljer och klart är den fejk men ändå är i äkta läder och ser riktigt bra ut för att vara en copycat. Är egentligen emot märkeskopior som gucci, LV, och sånt trash men denna som sagt ser riktigt proper ut. Tack älskling!

Status: away. Jepp nu ska jag ut igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0