Blondie is back!


Picture: tjugohundra08.

Är döless på att bära runt med flammande hår (rött), lutar mer åt höst/vinter-stilen tycker jag men visst har jag trivts jättebra i färgen och fått fina komplimanger men nu räcker det med rött. Nuu är jag jättesugen på att köra samma stil som jag hade under vår/sommaren 2008 - brunt hår med mycket slingor av olika blonda nyanser. Yey.

Nu har jag börjat med processen. Igår färgade jag hela håret till brunt som bas. Sen ska jag till en privat frisör nu på måndag och låta henne slinga hela mitt hår. Hon ska bleka mycket smala slingor överallt över skallen för att få ett jämnt resultat och dessutom klippa topparna. Sen kan jag börja bleka slingor själv hemma utan att få katastrof på köpet. Katastrof = orange hår :$. Nej det här ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: pralin

mörkblondt passar dig grymt bra. Se upp med att köpa en brunfärg som skiftar åt rött! ta en som tar bort de röda pigmenten. kanske askbrunt? (tänk på att ditt hår är mörkt nu) fråga frissan!

2011-01-21 @ 15:49:34
Postat av: julia

haha, man blir faktiskt lätt less på rött. själv är jag less på det nu fast orkar inte färga håret brunt. får låta håret vara rött ett tag till ;)



om du paff få orange hår, så fixa silverschampoo? ;)

2011-01-21 @ 18:39:14
URL: http://kaptenjulle.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hej! Har följt din blogg i några år :)

Förra månad skrev du ett inlägg om hur året 2010 hade varit. Du la upp bilder för varje månad.

Såg en bild, fotbollslag.



Det jag tänkte fråga dig är, om det fortfarande finns en fotbollslag för döva/hörselskadade idag?

För jag själv är hörselskadad. Är sugen på att spela fotboll.



Hoppas på att få ett svar från dig!

ha en trevlig söndag kväll! :)

2011-01-23 @ 18:20:41
URL: http://lillasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0