12th january


Picture: dagens outfit + skinnbrallor.

Visst ser ponchon med bollarna från H&M jättemysig ut? Tröttnat rejält på min vinterjacka så jag bestämde mig för att ha nån stickad tröja under min skinnjacka och den idag.. Fint.  Den fick jag av snälla André i julklapp. Frös lite när jag gick hem efteråt men värt var det iallafall! ;).

Idag har jag bara jobbat, tränat och gått lite på stan. Vilken dag som helst men ändå inte, idag fyller nämligen min lillebror Mattias sexton hela år. Hipp Hipp Hurra. Fy satan vad stor han blivit nu. Sexton?! Minns när jag själv var sexton, då gled jag runt med min blåvita Yamaha Aerox och kände mig tuffast i stan..Och öh nu är man snart 22. Jisses..! Jävlar, tjugovå. Åren bara flyger förbi så snabbt. Hehe. Lugnt och fint, nästa gång när jag känner mig allra tuffast i stan som 25-30 åring då kommer jag fanimig glida i nån grym bil.

Det spelar ingen roll i vilken ålder man befinner sig i, egentligen! Livet är alltid lika coolt ändå. And just think so! ;)

Nu ska jag 'koka' mat, som mormor brukar säga. Puss and lots of love to you all.


Kommentarer
Postat av: pralin

tiden går verkligen fort.. min bror fyller snart 16 med.. suck! och din poncho, gillar att den har huva!

2011-01-12 @ 22:01:08
Postat av: Bella

VERKLIGEN snygg! asså ponchon :)

2011-01-12 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0