Paul Mitchell?


Picture: fynd!

Nog en av dem bästa 2hand-fynd jag hittat. Den uberfina clutchen i äkta lila skinn med gulddetaljer kostade mig banne 30 kronor från Myrorna. Märket, Paul Mitchell är egentligen ett känt hårvårdsmärke?? Men har för mig att han också hade eller har en mini-väsk-kollektion? Jaja orka bry sig egentligen, haha vem skulle gå mot mig i stan och gräva ner i väskan och säga, nej det där är FAKE, Madde! Ja jag får iaf hoppas att det är äkta så länge..Såg  även att man också kan sätta dit axelrem. Det får jag ordna sen. Inte precis praktiskt att bära clutch + använda  teckenspråk samtidigt. Inte för mig iallafall. Hehe. Nej men väskan blir grym typ till någon vit blus, ljusa levi's jeansshors, orangemålade naglar, guldiga accessoarer och med svarta höga klackar i trä (som jag nyligen beställt hem). How amazing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0