Ny blogg: http://kyrkoplan.se/aboutmadeleine


Picture: najs va? ;)

Haha, det här kommer nog som en chock för vissa. Jag har suttit hemma och fokuserat helt på denna grejen i ett par dagar. Inga av mina närmaste fick veta förräns nu t.ex.. Kyrkoplan.se är en nyöppnad hemsida som motsvarar stureplan.se, hihi. Jag kmr blogga som vanligt där men ändå funka som ritz, longues och wobblers ambassadör. Kul. Allt det här fixade jag på egen hand genom mail. Och se vad som hände på ett par dagar...Kan fortf inte fatta det här, haha. Fan vad bra jag är.

Ajjemensan, min flitiga bloggande fortsätter där! Hoppas att ni vill (mina trogna läsare) fortsätta följa mitt fotspår! Älskar er alla. Pusssss / Madeleine 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0