Mocka


Picture: jacka från märket Hollies Stockholm i äkta mocka.

Slängde 75 kronor för den grymt snygga saken från 2 hand/Shamn när jag var hemma hos mamma under julen. Lustigt nog så visste jag inte riktigt att den skulle bli storslagen i vår att t.ex. BikBok för en stund sen börjat sälja mockajackor med likadant färg (för tredubbelt pris).

Men ändå kände jag på mig att det skulle bli det och slog till då. Tänk vilken tur man har ibland. Malliga jag då, såklart ska man vara det för jackan min är ännu personligare och var nästan helt gratis, haha?! Jackan är kort i modellen så den får matchas med nån oversizad top + brallor med högt midja + runda (såhär O-O) svarta solisar. Hey ho ho spring 2011 let's go...Now?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0