Manicure


Picture: trötta jag men det är ändå naglarna ni ska se på :p

Jeje e riktigt ovan fortfarande men håller på o vänja mig vid dem på mina fingrar. Blev ju fint men jag vet inte riktigt om jag gillar den stilen på mig, alltså med vita kanter. De på nagelsalongen gör tyvärr inte minx. Tvekar fortfarande om jag ska måla över silver på dem vita eller låta dem va som de är. Ska ändå tillbaka dit i morgon och göra några ändringar så vi får se hur det blir.

Känner mig lustigt nog ännu mera 'feminim' - med tanke av hur jag behandlar saker helt annorlunda. Haha t.ex. trasor. Ta inte illa upp det, det är helt enkelt inte jag? Tar bara i saker utan att bry mig annars...Nu plockar jag istället trasan som om den va superäcklig för att det kommer ju in massa bakterier under naglarna, huh. Har nu blivit beroende av handdesinfektion + att köra tops rengöring under dem också. HAHA, en riktig ovan brud här så att säga?!? Men ändå biter jag på mina egna? Lika äckligt ju!! Craz craz. Jag hoppas iallafall att det här får mig att sluta bita på naglarna för gott. X-X


Kommentarer
Postat av: Oralin

om jag känner dig rätt, så kommer du att bita av förlängningen som du gjort förr :D hihi men det är snyggt! låt de va som de är, o vänj dig lite! viiips så vill du ha långa på riktigt;)

2011-02-04 @ 07:20:30
Postat av: PRALIN

lol.. pralin inte oralin hahaahahaha jag dör

2011-02-04 @ 07:20:57
Postat av: Sofia

Hej :) Jag tyckte att det var du som var inne och frågade om naglar på Kicks :) Har läst din blogg tidigare men visste inte om det var du. Hur gick det med naglarna, fick du bort det gula? Jag kommer nog att börja med minx på min salong sen. Ha det bra. 7 Sofia( på Kicks)

2011-02-05 @ 20:56:06
URL: http://salongthisnthat.blogg.se/
Postat av: Askungen

Snyggt på dig!

2011-02-07 @ 08:47:13
URL: http://www.askungan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0