Helgen


Picture: festoutfiten fr lördags - biltrip - en bakfull sömntuta som orsakade massor med skratt - en gruppbild på oss framför Globen innan festen började.

Yes, en galen natt fullt med olika knäppa roliga händelser. Säger lugnt att det inte är ovanligt ;). Fick ta smällen dagen efter, låg död i sängen med "aldrig mer alkohol" fastlimmat i huvudet och funderade även på att flytta 2hand till toaletten men tills kl 15.30 sade det stopp!! För att jag skulle hälsa på syrran en stund och det gjorde jag, där hos henne var vi bakfulla tillsammans.

Härligt, syskonen Eriksson va? Men som tröst fick jag en stor påse med mycket fina saker som hon tänkte slänga (!!). I den innehöll det bl.a. smink från Dior (läppstift, ögonskugga, hudvårdsprodukter) + andra fina märken. Fint. Tog även med min kvarglömda "nyinköpta" mocka-jacka som jag köpte 2hand i Söderhamn under julen nyligen. Bild på jackan kommer senare. Den är iaf superfin!

Anyway är jag ledsen att jag inte kan fixa flera bilder från helgen (roligare med fler, inge snack om saken) men fortfarande äger jag ingen kamera. Just det.  Annars får jag iaf hälsa tack till er allihopa som gjorde kvällen bra.

Smilibaba.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag ser att du har dom där supersnygga klackisarna från Nelly som jag vill beställa OCH du är en 38 precis som jag! Jag undrar hur dom är i storleken? Stora lr små? De inte så många som kommenterar hur dom är i storleken så jag tänkte passa på fråga dig, två stycken sa iofs att de var stora.

Hoppas du kan höra av dig så fort som möjligt till adressen [email protected]

2011-03-24 @ 17:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0