Hej hej hemskt mycket hej

<3

Det var ett tag sedan som man mixtrade ihop inläggar. Självklart är det iPhonen som gjort mig bekvämare. Sitter tydligen inte framför datorn längre, allt finns i mobilen och den är så bäst. Men inte riktigt, det går tydligen inte att lägga upp bilder genom mobilen här, inga bilder, inga inläggar. Så nu har jag bitit ihop och satt på min hemska 4 åriga oformaterade dator som ger mig världens sämsta humör varje gång jag startar den..(Det är minst 5 gånger man måste starta om datorn tills den funkar). Typ. Men herregud nu tänker jag återta till det jag tänker skriva/blotta om till vemsomhelst, jag har typ ingen aning om vilka mina läsare är..Vore skoj om ni berättar vilka ni är. Eller smygläser ni? ;). Jag vet, är också dålig på att kommentera andras bloggar. Men jag lovar, det är många bloggar som jag läser varje dag..Who are u? (a)

Yes anyway, det har hänt massa grejer nu på sistone, verkligen positiva saker kan jag konstantera. Fått en liten anställning att börja med. Wie det känns verkligen skönt och ha något att se fram emot. Börjar redan jobba nu på lördag. Sen är det flera jobb som jag sökt till, förhoppningsvis hör de av sig till mig snart. Rich rich right..! Shopping är en del av mitt liv ju. I helgen var man på fest för the twins. Herregud, vilken lyckad kväll för min del. Hade ofattbart roligt, massa saker hände men nackdelen under kvällen var att den var för kort! Skar även mina fingrar mitt på dans golvet, blödde och sånt shit men plåstret räddade. Qouoou O.o. Sen har jag tränat som ett arsle, pumpa rumpa. 

Hm, finns så mkt mer att berätta. Men men..Nu får det räcka med dagens information. Så det får bli stopp. Ha? Töntigt men THAT's life. I helgen har jag ingen aning om vad som händer, men spännande ska det bli. Har några planer i farten..


Nu laddar jag med några senast tagna bilder; 




Kommentarer
Postat av: Tess

hahaha, jag röd i ansiktet..fyfan:P förresten såklart brukar läsa din blogg..men dåligt på att kommenterar.. sorry!:D

2010-09-09 @ 23:38:17
URL: http://lillarange.blogg.se/
Postat av: malin

jag läser din blogg, det vet du redan ;)

2010-09-10 @ 00:39:18
URL: http://oostman.blogg.se/
Postat av: melodie

jag läser.. ;)

2010-09-10 @ 12:58:50
URL: http://fyfansomna.blogg.se/
Postat av: klassmorfar's älskarinna

hahahaha, vad glad jag blir att min mobil fått äran att vara med på din blogg ;) ärligt, tror att mobilen kommer få höra ett "rip" av mig måndagen den 20 sept.

2010-09-10 @ 13:35:18
Postat av: JooBoo

brukar läsa din blogg, men är tyvärr kass på att kommtera. ;)

2010-09-10 @ 17:29:21
Postat av: fifia

iwantalcohol-kompanjon räcker upp handen ;)

2010-09-10 @ 20:48:39
Postat av: Bella

Jag läser din blogg

2010-09-18 @ 12:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0