Uppdatering

Kände att det var dags och fixa en ny headerbanner till bloggen. Gjorde den mer personligare genom att skriva mitt namn för hand på photoshop + en söt bild på mig som liten. Nu får den nog sitta här ett tag tills jag byter igen, hehe.

Ja..Kan även passa på och tala om för er, att jag äntligen håller på och blir frisk. Varit sjuk, riktigt jävla jobbigt sjuk i några dagar. Öroninflammation, hosta, snuva, halsont och feber. Bara legat i viva la sofa och följt den gamla top model 6, tyra banks show, oprah och så sen i måndags..Hjälp jag saknar mitt liv redan...! Idag händer det iallafall nåt förutom TV-tittande! Ska till Andrés fldr idag o fira hans mamma&syster som fyllt år. Hm, måste fixa någonting att slå in med. Kanske man orkar gå in en sväng till stan också? Nehepp nu ska jag hoppa i soffan och skriva brev till min kära mamma. Långt brev. I miss her. My mom.

"En för Alla för en."


Kommentarer
Postat av: orbchahög

bli frisk nu, orbmaderi! jag saknar dig i sf! <3

2010-09-24 @ 16:10:06
Postat av: orbchahög

förresten, gillar din header! :) enkelt, men snyggt & gulligt. ;p

2010-09-24 @ 16:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0