Nästa projekt




Picture: idag köpte jag konstgjort får-ullstyg som skall skickas till skrädderi.

Ja tjejer, alla vet ju att aviatorjackan är het som fan just nu. Ja det tycker jag med och suktar efter en sån. Idag provade jag en jacka från BikBok som var snygg men ändå inte. 

Det kändes onödigt och köpa ännu en till skinnjacka p.g.a. fårulls-kraget. Hm. funderade ut ett tag men till sist aha - man kan ju alltid tillverka egen krage till billigt pris? Har ändå två skinnjackor hemma redan. Så man skyndade in till tygbutiken Calletex och där fanns det tyget jag ville ha.

Sen kan någon bra skräddare sy åt mig, har även fotat jackan från BikBok som skräddaren kan kopiera rakt av. Ja hoppas att det blir bra som jag tänkt mig....

Fyndigt värre va?


Kommentarer
Postat av: pralin

tummen upp:D

2010-09-17 @ 13:09:58
Postat av: Antonia

Go for it och visa ditt resultat här i bloggen!

2010-09-21 @ 16:08:27
URL: http://klubbkoll.se/blogg/antoniachic
Postat av: sofie

fixat jackan ännu? nyfiken!!

2010-09-22 @ 20:31:25
URL: http://konstgjord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0