Inredning - vardagsrum


Picture: typ såhär ska vi ha det.

Soffan, bild ovan har vi ju redan härhemma. Resten fattas. Nu har vi alltså målat klart i vardagsrummet till helvitt, innan var det typ solgult. Uäh... Köket och hallen får vänta tills jag blivit frisk igen. Jag ser väldigt fram emot att få det bli klart här. Då känns de mera hemma till 100%. Just nu söker jag efter en typisk charmig gammaldags jätte-byrå som man defintivt målar vitt över och sen ev ha olika budskap på. På den ska nog min pigtittare stå, + massa annat spännande. Sedan har vi målat en ungefärlig bild över hur lägenheten skall se ut..;)

Här kan ni se sakerna som vi är ute efter;









Kommentarer
Postat av: Lotta

åååh. så mysigt det kommer att bli! :)

2010-09-22 @ 17:21:09
Postat av: sofie

nice things :)

2010-09-22 @ 20:30:40
URL: http://konstgjord.devote.se
Postat av: Lotta

Den svarta kristall lampan hittar du på halens hemsida, de säljer för 995 kr tror jag det var... Hoppas det är den du ville ha :)

2010-09-29 @ 21:50:01
URL: http://annchar.blogg.se/
Postat av: Taban

Hej madde vad fint ni har det! lr ska ha det!

Tänkte bara säga att jag har en såndär svart lampa som jag köpt från Halen men jag har ingen användning för den! Ni kan köpa den av mig om ni vill? billigare. och den är i BRA skick kan jag säga!

Hör av er isf pussss

Hälsa Andre!

2010-10-11 @ 13:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0