Animal Planet

Haha, måste bara få berätta det här unika grejen, alltså det här händer ju inte precis varje dag..Anyway Ni som har sett/kommer ihåg min video på katten Bilbo som var livrädd för en hund? Om inte, länk finns därnere.

http://www.youtube.com/watch?v=WsZnxPZCZ9w

Funny Cat - Afraid @ 135 667 visningar

Nu har jag tydligen fått mail av min favvokanal, Animal Planet av en viss Jess Ward som frågat mig om de fick ta klippet med till deras kommande program "American funniest dogs and cats", såhär skrev hon (om ni ens orkar läsa, men beviset är lika viktigt så att ni inte tror att jag hittar på, haha):

  Hello, this is Jess Ward with Animal Planet television network and Powderhouse Productions.

I am the Associate Producer for Animal Planet's new television special 'America's Cutest Cat.' I emailed you before about your adorable cat clip(s). The good news is, we love your cat clip(s) and it is on a very short list of clips we would like to consider for the program. 
If you would like your clip(s) to be considered, please submit your clip(s) to me ASAP per the instructions below. If you have any questions or reservations about submitting, please let me know and I'd be happy to address any of your concerns - my contact information is at the bottom of this email. [email protected]

Thanks in advance for your help and I look forward to hearing from you soon
. Jess.



Och så vidare, orka lägga upp hela texten här. Haha gissa om man blev förvånad. De har även i mailen bett mig o skicka originalklippet utan redigering m.m. och så. Men visst är det kul att ens katt skulle hamna med på TV i andra sidan om anlanten, d.v.s. Amerika. Lustigt nog så har jag tänkt på att skicka klippet till AFV men aldrig blivit av..Återstår o se om det blir av. Hehe...coolt?!


Kommentarer
Postat av: Guckan

wow så jävla kul!

2010-09-10 @ 13:36:38
Postat av: klassmorfar's älskarinna

du skulle ha sagt att du vill ha 10% ;) haha. nej men så sjukt jävla roligt. :D hoppas bilbo kommer med i tv nu då.

2010-09-10 @ 13:39:53
Postat av: Caki

hahahahhahahaha kommentaren i klippet.



YTclown

1 månad sedan

the dogs like "just cuz im black"

2010-09-10 @ 13:42:10
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-10 @ 15:58:50
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: sofie

yesbox, its kooooolt! :D

2010-09-10 @ 18:15:57
URL: http://konstgjord.devote.se
Postat av: frej

herrchrillan

1 månad sedan Härlig dialekt tjejerna som pratar har.



haha inte syftade han på dig?

2010-09-11 @ 23:56:05
Postat av: Madde

Haha. Nej det var min mamma o grannen som pratade i bakgrunden ;)

2010-09-12 @ 12:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0