Några pics från Stockholm


Picture: Min syster och jag på stan medan mamma provade skor.

Picture: ansiktsvård för torr hy, rengöringskräm, dagkräm och ögonkräm
 - som jag verkligen måste ha. Det är dags och inse att huden åldras snabbare om man inte sköter det! Tänk på det ni med som är lika slarviga..Blä..:p

Picture: Min nya vinterjacka från Zara - 1000 kronor. Tyvärr gör bilden ingen rättvisa, jackan är såklart snyggare på. Den har ingen huva men är hög som ett hus, lika hög som mitt huvud så att säga. Svårt o förklara men den värmer öronen skitbra, är huvudsaken ju!? 
Picture: Ny t-shirt med fjäderdetaljer, 100 kronor - Weekday

Picture: min underbara mamma, världens bästa! Fik på stan..

Picture: var lite rastlös medan mamma lagade middag så fotade jag lite i syrrans lägenhet. Hon har så coola grejer att jag måste visa upp dem. Här är lampan som hon fick av min mammas gammelfaster. Syrran renoverade tyget från skärmen och målade det till vitt. Så kreativt och snyggt. Ska nog sno idén faktiskt..

Picture:  vattenflaska från märket Missoni. Köptes nog från N.Y.

Picture:
papperspåse från Whyred. Ville ta med den hem men fick ett bestämt nej av syrran, såklart. Haha. Gillar påsen jättemkt, tänkte förvara mina plattänger, hårverktyg m.m. Men nähä..


Ja helgen var minst sagt mysig, den bestod av goda kvällsmiddagar, skvaller och promenadsrundor på stan + shopping, såklart. Stockholm är en stad man aldrig är less på. Älska hufvudstaden.

Woop..Nu ska jag iväg till Torsdag-tjejen och hämta mina färgade linser som kommit idag, späännaanndee!


Kommentarer
Postat av: Lotta

mysigt inlägg! :D



& nej fan, har ni fått hem linserna nu? :D ååååh. vill se! imorgon, grrrrr

2010-10-21 @ 19:30:15
Postat av: söndag-tjejen

använd linser imorn! ;)

2010-10-21 @ 20:48:29
Postat av: Lisbeth

Åldras din hud redan??? ;) Jag har aldrig skött min hud mer än att jag tvättar mig med vanligt vatten från kranen och smörjer in med hudkräm från apoteket.. hrm, vad skulle din analys av min hud komma fram till ?? :o

2010-10-21 @ 21:44:28
Postat av: Anonym

oovoo

amin__nador hi aminasweden

2010-10-23 @ 23:56:31
URL: http://zazswe.skyblog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0