Say cheese


Picture: va, vad i h-vete är det här? :)


Är detta bekant? Kläderna alltså? ;) Hehe, det här är ju kul och få berätta..Ja jag ska nu på onsdag börja provjobba på Mc Donald's på västhaga i en månad och därefter ska vi se om jag får ngn anställning. Ganska kul tycker jag. Det återstår o se om man får turen med sig.

Fått arbetskläder och olika manualer om hur man ska hantera köket och tji tji. Jobb-branschen e otroligt tuff, det insåg man inte innan studenten. Men när man väl är inne i det så får man kämpa hela tiden, precis hela tiden. Nu vill jag inte kämpa mer, bara få jobba ett tag tills man vidareutbildar sig till något annat, få jobba med det man älskar. Framtids-självklarhet liksom.

Ja nu vet ni på ett ungefär vad jag sysslar med just nu. Jobbar även som ledsagare på halvtid. Sen nästa år händer det massa annat som jag ser fram emot.. Framtiden är...läskigt spännande, eller hur!

Think +


Kommentarer
Postat av: jess

me like! :D

ksk kmr o beställer av dig ;)

2010-11-01 @ 22:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0