Ny dator wie!



Picture:  Sony VAIO 17'' 10.000k.

Min gamla fem-åriga dator är lika med död så givetvis var det dags och ordna ett ny. Oacceptabelt att inte ha ngn funktionell dator i dagens samhälle ju omg. Att ha mobilen som två i ett i är inte så himla praktiskt i längden..Eh, självklart.

Jättenöjd är jag iallafall med mitt val. Tvekade mellan den eller en apple macbook men tyvärr så skulle jag nog inte orka lära mig in Apples programsystem m.m. Är ju van med windows och det räcker ändå med en mobil som har apples programfunktioner.

Men åh, nu ska jag kunna surfa eller jobba med datorn helt bekymmerfritt! Läcker vit är den också haha ;)


Kommentarer
Postat av: fredag

åh! så fin. :D välkommen till klubben "vi-som-har-vita-datorer-och-älskar-dem" haha..

2010-11-24 @ 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0