No posts? Nästan.

Så är det bara för mig, haha ;). Inga bilder, inga inläggar menar't. Men frustationen växer, måste skriva något ändå..Ja... Hade ju köpt ny dator i helgen så den är självklart tom, ännu tommare med en trasig kamera och ingen mobilt-USB. Haha hemskt va! USB:n är kvarglömt hos en viss Torsdag, grr. Men ikväll har min älskling lovat att ta med hans nyinköpta canon G11 (en systemkamera fast i en mindre storlek d.v.s är praktisk att ha med överallt) wohoo. Då får ni ännu bättre och nytagna bilder att se på. Haha oavsett om du André säger nej eller nåt så tyvärr! ;) (a).

Har dessutom haft min mamma på besök i helgen och det var så himla skönt, vi har bland annat strosat runt på mediamarkt (teknologins-värld) seriöst, så magnumstort! Såg en massa roliga wii, xbox,nintendospel som jag blev sugen på. Kanske nåt att slå in på mellandagsrean, kom ihåg det du med, André!! ;).

Sedan blev man med ny dator. (En sony vaio 17'' vit/grå.) Den verkar vara bra, så nu ska jag slänga min sketna acer-data efter 4½ år. Funderar på att formatera den och ge den till min mormor. Kan vara nyttigare än att slänga den bara. Hihi. Kvällen därpå mumsade jag o mamma på grekiska kolgrillen. På söndagen drog vi och simmade på hagabadet, åt middag hemma och blev bjudna på tårta hemma hos Andrés fam. Sedan bio på kvällen, jackass 3D. Troligen den bästa 3D filmen på länge, shit. På tal om skit så var den skitbra! SKIT!

Nu är det tisdag och inget särskilt händer förutom möte på å5 ikv ang nattcupen. Sist men inte minst, grattis MR ST på 30 årsdagen! Ser fram emot på fredag och resten av helgen förstås. Nu slut med babbel. Knip.

Drar och färgar skallen nu. Hej hej på er ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Rasmussen

;)

2010-11-16 @ 23:51:50
URL: http://unikii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0