Inblick @ apartment


Picture: tavlor som jag tröttnat rejält på som fick makeover med billiga
presentpapper. Ett tips!

Picture: och nu ser dem så mycket mycket finare ut. Kan bytas ut oftare med olika mönster, färg och allt annat. Kanske klippta papper av modemagasin m.m.

Picture: två vita hjärtan av trä. Den till vänster hängde jag upp på dörren och det andra hajar ni till.


Picture: whiskyglas, vinglas och is-behållare. Jag har fått en sorts "kristall-sjuka", wtf? Jagar dem ständigt när jag är inne på 2handbutiker. Gillar dem så mycket. Bryter luxury snyggt med vitrinskåpet. Är nu jakt efter en silverfat som jag kan lägga dem på.

Snart ska jag även lägga några bilder på lägenheten, vi som lagt så mkt tid på den ska den absolut få förtjäna lite extra uppmärksamhet. Hehe. Åh vilken tönt jag är, fifan.

Nu håller vi på och målar köket, sen blir det hallens tur och en del grejer återstår.

Fuuntaiise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0