Ibland ger man allt, ibland ger man mindre..

Igår + idag har jag (och André) varit extra duktiga. Tvättat två+½ fulla säckar med kläder, lakan och handdukar hela kvällen lång och samtidigt målat klart kökets väggar + tak. Fatta, allt är så färdigt just nu. Så jävla avkopplande, nu slipper vi åtminstone tänka på sånt på aslänge..! Puh..

Samt en extra fet tumme upp - just nu sitter jag på Örebros folkhögskola och utnyttjar deras dator + skrivare  konstant för att fixa papper/stipendieansökan inför USA hösten 2011. Igår+2day har jag gått in med 18 brev på 2 dagar...18 stycken...! *$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$*


Nu är jag svinhungrig och ska hinna med bussen in till stan och hämta cykeln och bege mig hem, äta nåt lätt och senare blir det träning på friskis&svettis.


Kommentarer
Postat av: jess

gogo maddilii! :D



blir ju spännande vilka som säger ja :P

2010-11-04 @ 18:21:04
URL: http://jessistheshit.blogg.se/
Postat av: Bella

En tips, tvätta en gång i vecka -som jag brukar göra, jag slipper tvätta SÅ mycket kläder då :P

2010-11-05 @ 22:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0