Running


Picture: poserar för fullt MED min träningsoutfit.

Ta gärna kortet däruppe som en skämt. Ahhhhh det värker i benen och jag är glad. Åt precis taco efter 1 timmas joggning + gym. Sitter perfekt i magen.
 Hur som helst var det härligt och springa igen ute på landet. Mysiga åkrar och med blått himmel är faktiskt livet. Sprang förbi mitt barndomsdagis och byn, man kommer verkligen ihåg allt.
Ställen man lekt som liten, den där lilla trähuset ute på lekplatsen fick jag då min första kyss av en pojke som jag var jättekär i och strax efter skvallrade ungarna till fröknarna och där blev det stopp. Ha.. Sånt tänker man ju inte precis på, men när man väl är på plats ploppar minnena fram. Gulligt, hehe.

Nää nu ska jag fortsätta måla. I morgon vankas det bröllop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0