Nostalgi


Picture: priser jag vunnit på simtävlingar sen år 1999.

När mamma tog fram alla kartonger med gamla kläder och skor som jag skulle gå igenom innan dem slängs och fann denna tunga påse och i den innehöll det mina priser. Å tänkte jag o började nästan gråta, fan. Jag är så stolt över mig själv. Nästan 10 år som simmare, utan det vet jag inte vad jag skulle ha gjort??. Idag kan det hända att jag hoppar i någon bassäng och simmar några sträckor, tyvärr är konditionen inte lika bra som förr ;). I bland tänker jag om och undrar, hur fan orkade man? 2 timmars träning typ varenda dag.  Tävlingar varenda helg. Nu nöjer jag mig faktiskt bra med friskis&svettis så länge..

Yees, det är nostalgi det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0