Hungry


Pictures: leker lite med mammas nya laptop under väntetiden.

Det blir enchiladas med bönsallad & jordgubbar + glass till dessert. Um um.

Är på besök hos mamma, vilket är konstigt för mig att påstå det. Det har varit mitt hem, huset och mitt flickrum en gång i tiden, det blir förvirrat för mig att ha två hem eftersom?? Nä på besök är jag, Örebro är mitt eget hem just nu och är inskriven därborta också. Skönt och bli lite bortskämd för stunden med mat serverat och få fotmassage varje gång vi tittar på TV ;).

Igår var jag, mamma, syrran och mormor tillsammans ute i vårt sommarställe vid havet och grillade, drack rött vin och umgicks. Jag kan inte fatta att jag har blivit stor att jag verkligen uppskattar den tid vi är tillsammans. Förr var det liksom självklart, vi alla träffades varje helg i lilla Söderhamn och så men idag är det inte lika lätt p.g.a att vi har så mycket annat på schemat, syrran som bor i Sthlm och har ett fantastiskt jobb, ja...Tiden förändras.....:p.

Nu är maaaaten klaar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0