Blähä.



Pictures: old, från typ 2007-2008 ;)

Nu är det nog, haha. Kanske en skitonödig inlägg eftersom jag inte får något utav det. MEN för i helvete nu måste jag erkänna att jag alltid får ångest av borttappade saker, vilket är väl vanligt för oss människor? Men det här är ett undantag nu.  När efter ett tag man insett att sakerna är borta så börjar man acceptera grejen och går vidare.

Men visst, saker som betytt extra mer är det svårt och glömma liksom. Ja och bilderna häruppe som ni ser, saknar jag väldigt mycket. Medger att jag ibland går runt om dagarna och tänker på jackan och glasögonen fastän jag vet att jag aldrig får dem till hands igen.

Min svindyra älskade fjällräven-bomberjacka som höll alltid mig varm om vintrarna, överkroppen varm men benen frös alltid till is kommer jag ihåg, hihi ja iallafall så blev den stulen på en fest. Jävla fattiga idioter. 4000 pix bortkastat.

Härligt. Haha ibland när jag går på stan och råkar se någon ha en liknade jacka, då låter jag absolut inte bli och smyg granskar från jackans topp till tå och se om den är min eller inte. Osmart tänker ni säkert, 20% av svenska befolkningen, flesta fjortisar äger såna jackor?! Men jag med mitt skarpa öga kan se detaljer bra. Vecken på högra ärmen är felsydd. Därför.

Rayban-solglasögonen - en av mina bästa köpen! 1300 pix. Ja det där förstår jag inte mig på. Mitt eget faaaiil. Tror att jag glömde dem bredvid baddhanduken då jag va ute o badade på G-vik i somras. Någon lycklig fick den istället.

So bad.

Ni som någonstans whatever tjuväger dem. Skickar med dålig karma till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0