Svar på era frågor!

Postat av: Wiz
Hade du varit miljoniar, vart skulle du da bosatta dig i? Varfor? =)

Mitt svar: Det där är rätt svårt..Men jo..Skulle nog faktiskt bo kvar här i Sverige för min familj, vänner och pojkvän och istället köpa flera lägenheter/hus i världen där jag kan bo hur länge jag vill. Schysst.

Postat av: Akious
Hur mycket saknar du mig? Märker du att jag är inte ens där i Sverige?;)När betalar du 500 kr t mig?;) Vad gör du nu? Vad gör du imorgon? Vad gör du om en vecka? Vad gör du om en månad? Vad gör du om ett år? Jag slipper att fråga dej i flera månader, later...=)

Mitt svar: Hakpolaren, jag saknar dig så mycket att jag kan tvångsäta turkost med specialimport av Turkiet, varje dag för din skull. Hm om jag märker av att du inte är här? Du syns ganska överallt i Facebook så det känns lite som att du är här i Sverige ändå på någon sätt, vet att du bara är bortrest en lång tid så. Men ofc är det konstigt och se dig leva i USA och så :p. Jag om en vecka; 30 dec där nyåret sker..Har inte nån nys om det än, men plan A + plan B finns :D. Om en månad: Jobbar antagligen på en vanlig torsdag och sen därefter är jag väl på träningen lr är med vänner. Om ett år är jag i USA och käkar en fet burgare och planerar mina roadtrips ;). Så fort jag oVoo:at med dig får du dina 500 kr. Hihihi :D

Postat av: Robinofsoumi
Du ska bli chef i en klädbutik som du får välja själv vilken klädbutik. Fråga är vilken klädbutik skulle du tack ja till? Och varför? :)

Mitt svar: Jag skulle nog ta H&M faktiskt ;) - kedjan finns överallt i världen och då får man vackra kontakter och kan ev jobba i nån H&M butik i utlandet :D
Postat av: fredag
visst är min dag den bästa dagen på hela veckan? ;) kommer du sakna step forward sedan när du säger adjö till oss alla?
välj ett plagg ur din garderob som absolut är din favorit?
din iphone eller min nokia?

puss! :*

Mitt svar: Puss på dig med! Ja för fan är fredag den bästa dagen av veckan, där kan man äntligen släppa loss med andra ord. Härliga dag och natt ;). Sakna S-F? Hahaha årets skämt. Men saknar nog re-le-x och chokladen en aning men soft. 2011 snart. Min absoluta favorit i garderoben är nog min genomskinliga svarta top, den har använts mycket väl :D Jag väljer din nokia för skojs skull, asså nokian medföljer goda minnen eftersom det märket var min första fjortis-mobil. 3310 <3 ;) 

Postat av: Bella
vad tycker du om mig? HAHAHA -kanske en dum fråga eftersom vi känner varandra inte så bra?.

Skulle du kunna ta bild på dina outfits varje dag, bara för att jag vill se dina outfits här på din blogg? (jag ba älskar dina outfits!) hihiii.

Vad är din regelbundet dagdröm? (asså vad brukar du ofta dagdrömmar om?)

Mitt svar: hahaha, nä precis vi känner inte varann så bra men jag kan iaf försöka lägga ut ett par ord om dig. Ja jo du är en tystlåten tjej som har farliga blickar (om nån inte känner dig ja) men  när man väl pratar med dig mjuknar du dig snabbt och är väldigt trevlig och har humor. HAHA. Ja jag vill verkligen kunna lägga ut bilder på mina outfits varje dag men orkar jag? Har heller ingen bra kamera, så om ni vill att jag ska lägga ut outfits varje dag, skicka hem en kamera till mig tack ;). Men i will try. Jag är dålig på att dagdrömma faktiskt..Det händer bokstavligt talat alltid saker i min omgivning att jag hinner knappt tänka. Men annars, tänker jag oftast på "vad kommer hända nu? Sen och i morgon. Jag älskar att planera in saker i varje sekund. Suck.

Postat av: kinaätare
Rykten du har ihop med laith, va sant?
berätta hur du och laith dejt?
Vad är din regelbundet nattdröm? ;)
såg dig kinamuren idag! vad du äta?
gissa vem jag vara!

Mitt svar: kära kinaätare..Ja du rätt vi happ hop ja hihi. Nädå Laith är som en arab-bror för mig, det har och aldrig kommer hända. Vi bröder. Nattdröm? Jag drömmer sällan. Är en djupsovare :D Annars händer det massa knas därinne i huvudet min. Oftast förknippat med starka dagliga händelser. Åt en massa skit på kinamuren som jag blandat till eget recept. Jag vet vem du vara, du ostrich struts ;)

Postat av: Pernilla
Vill du ha barn i framtid? Hur många vill du ha?

Mitt svar: Ja självklart :) 3 babyfaces vill jag ha.

Postat av: Kajsa Anka
Vilka utseendekomplex har du? Tror du på monogami? Vilken är din favorit färg? Har du någon fobi? Är du narcissist? Ha en fortsatt trevlig dag!

Mitt svar: Namnet ditt är verkligen passande just nu, ser fram emot din man på tv i morgon x). Jag har såklart komplex, jag hatar mina jäkla knöl-fötter. Ska opereras någon gång. Seriöst. Rosa är favoritfärgen. Har fobi för getingar och fobi för flyg-starter och fobi för skink-temperaturer. Nä absolut har jag ingen allvarlig personlighetsstörning att jag skall kallas för en narcissist ;) Jag har empati, haha. Jag tror tyvärr inte på monogami, det där är onaturligt. 1+1 är 2. Tack detsamma hoppas att du är nöjd med ditt svar.

Postat av: sofie
har du slickat på en lyktstolpe? :D
Mitt svar: haha ja, tokigt nog.

Postat av: Marie E

Vad tycker du om mig ? ( jag vet att vi känner inte så bra).
Var vill du bor i framtiden ? Här sverige eller utomlands ?
Skulle du vilja skaffa barn med Andre ? Om ja hur många vill du ha ?
Vill du gifta sig någon gång under ditt liv ? Om ja , hur ska din bröllop ser ut ?Om nej , varför inte?
Vad är din pinsamma händelsen som du har varit med om ?
Är det jobbiga att svara på min lista nu ?(hihihiih)
Älskar du att resa utomlands ?( vilken länder har du varit i , och vilka är bäst av dessa ?)
Är du helt nöjd med ditt liv nu ? finns det någon som du vill ändra på ?
:)


Mitt svar: Oj många frågor där. Jo du är rätt trevlig och tycker om att lyssna. Men öppna dig gärna mer :) Jag vill bo i Stockholm i mitt nästa kapitel, sen får man se hur det blir när man bildar familj. Vill som sagt köpa hus/lägenhet någonstans i världen, gärna Thailand. Ja självklart ska jag skaffa barn med André. Han är mannen i mitt liv. Tre barn. Ja giftermål är öppet för mig, och det behåller jag för mig själv, Marie ;). Det pinsammaste händelsen, rätt svårt och svara på det men en av dem e nog när jag däckade hårt inför alla på min första 18årsdebuts fest i Stockholm. Nä inte jobbigt och svara alls, hihi. Ja vem älskar inte att resa? Har varit i Norge, Finland, Danmark, Polen, Tyskland, Spanien, Grekland, Malta, Italien, Thailand, Australien, USA, England, Turkiet och några fler antagligen som jag inte kommer på nu. Australien och USA e nog bäst. Ja är nöjd med mitt liv just nu. Tar absolut dagen som den kommer. Om man tänker en vecka framåt varje dag blir man galen. Huvudsaken är att man mår bra, är glad och lever för stunden är så jäkla viktigt.

Postat av: Stina
Hur går det med HM jobbet?:D Mötet med chefen?:D Jag håller alla tummar och tår:D

Mitt svar: Jo det gick bra på mötet. Chefen var hur trevlig som helst, vi satt och snackade i nån timma och hon tyckte att jag var en härlig tjej och ville ge mig jobbet men klart så kunde hon inte eftersom det var så fullsatt och så. Men jag ska ringa igen efter juleruschen och se hur det kommer gå. Jag kommer inte ge upp :). En kul sak som även hände, när jag var på H&M för några dar sen så kom en biträde fram till mig och frågade mig om jag var den där tjejen som sökte och hon hälsade att chefen pratat så väl om mig inför hennes kollegor. Hm inte så dumt iallafall? ;)

Postat av: rosa elefanten
Vilka länder vill du resa till innan du dör?
Rosa eller rött?
Vad händer efter döden tror du?

Mitt svar: Åh fan vill resa jorden runt, bland annat Till Karibien, flera stater i USA, besöka Australien igen, Nya Zeeland, Brasilien, Afrika, Sydafrika, Kina, Antarktis m.m. Rosa. Jag tror knappast på att det kmr bli helt svart eftre döden. Vad är det annars meningen med livet? Alltså ingen ingen enda människa vet. Men min magkänsla säger iaf att det kommer ske någonting när man lämnar sin kropp. Jag hoppas iaf det :)

Hoppas att ni är nöjda med era svar. Jag erkänner att jag verkar tråkig nu, men är så jäkligt trött just nu :P Anyway så får ni istället satsa och lära känna mig istället, haha.

GOD JUL / MADELEINE!

Kommentarer
Postat av: ostrich

haha jag älskar dina svar, de är så cheese! love you merry xmas heart.

2010-12-24 @ 10:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0