Kryssning today


Picture: Birka Paradise

Idag ska jag iväg till Stockholm och möta min familj + mormor. Vi allihopa ska kryssa t/r till Åland med Birka. Syftet är att vi firar vår kära mormor som fyller hela *75 år*. Det skall då firas med julbordsbuffé och relaxing. Mysigt. Sedan till "ett-måste-do-list": alkoholshopping! Hehe.

Dessutom som sagt i facebook, har jag igår tatuerat mig med hennes första bokstäver + efternamn (A.m.e). - som blir en överrasknings"present" till henne. Blir kul och se hur hennes reaktion kommer bli. Det är jag rätt nervös för. Huvudsaken att jag tycker det känns superbra med den. Kan lägga ut bilder på tatueringen här sen när jag är tillbaka. Men annars finns det två stycken upplagda på fb. Check it om ni är vänner med mig där :).

Nu är allt packat och klart inför bussavgången, 11.20. Japp, dax för mig att hoppa in i sängen och blunda. Good night & sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Snygg blogg

2010-12-15 @ 10:30:33
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Hej!

Skulle du kunna kontakta mig? Jag har en fråga angående ett par örhängen du tipsade om i din förra blogg i typ feb 2008.

2010-12-16 @ 22:22:38
Postat av: dada

jag håller med det där, dom skorna på hyllorna är rena och jag använder aldrig dem då varför ej låta dem ligga där ;)

2010-12-16 @ 22:51:25
URL: http://dayswithdada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0