Inflyttningsfesten den 17/12


Picture: 17/12 - 2010

Som ni vet, är min kamera för sedan länge trasig. Därför kan jag inte bjuda på flera bilder osvosv. Men det här duger iallafall. Ni andra som var med på festen, skicka över bilder, tack ;). Hursomhelst hade jag skitroligt, det var riktigt tempofullt här, var bokstavligt talat galet. Vilka supergrannar man har om jag tänker efter, sick..Ja iaf så vill jag återigen tacka er som bidragit/gett oss inflyttnings-presenter. Dem är för bra, ni är för bra. Tack. Nu kan jag iaf sitta och vara nöjd att inflyttningsfesten äntligen är fixad sen vi flyttade hit fr somras! Historia.


Kommentarer
Postat av: fredag

TACK för en grym partey! ;)

2010-12-20 @ 14:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0