I bussresan


Picture: bara jag och min sovande kelgris.

Haha just nu sitter vi i typ den värsta lyxbussen med sovstolar med benstöd (med dynor) underst. Servering ombord dessutom och så finns det även kontaktsuttag. Inte ofta det finns sånt i bussar. Gött och surfa bekymmerfritt d.v.s. man slipper vara rädd om datorn skulle slockna mitt i någonting. Gött återigen. Snart är vi framme i Stockholm. Jag stannar kvar p.g.a firar nyår där men André åker vidare ner hem till Örebro. I år firar vi på varsitt håll har vi bestämt. Jag har iaf fått min kvalitétid med honom hos mig drygt i 1 vecka. Tur att man kan MMS:a eller nått så man ändå är "med" varandra, typ ;).

Ikväll kommer Sara även hon med. Vi två sover över hos min snälla syster i vasastan under helgen. I morgon blir det förfest och utgång på White Room. Biljetterna är förbokade och så. Då kan det inte gå fel till som exempelvis inte kunna komma in och frysa långt i kön.  Gött återigen.

Hej hej då. Uppdaterar ksk mera ikv,  hare GÖTT mazza kramizar *hihihihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0