Bildregn från kryssningen den 15/12


Picture: visst hade vi jättemysigt ihop. Mormor fyllde 75 år då.

Julmat, spel, alkoholshopping, chill, drinkar, lunch, godis och skratt with the family. Haha och vet ni vad? Efter hela helgen nu med inflyttningsfesten + Sofias bdayfest har all alkohol jag köpt för 600 kr = POFF. Haha jag som var så säker på att det skulle räcka fram till nyår. Men nehe. Tog och bjöd, bjöd och bjöd allihopa. Jaja nån gång ska man vara extremt generös. Och det var jag, bravo. Samvetet e iaf på topp. Ellerhur.


Kommentarer
Postat av: fredag

myyyyysiga bilder!! :D

2010-12-20 @ 14:01:53
Postat av: Pralin

härliga bilder men du! är det din pappa eller mattias som sitter där med tess? kan ej bestämma mig för vem det är :s riktigt likt isåfall..

2010-12-20 @ 15:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0