En sådan dålig förlorare?


Picture: tyff tyff

Nu ska jag gå ut i dimman och köra en tuff spin-pass på gymmet. Bränna kalorier ni vet. Ska försöka bränna 1000 nu. Normalt brukar jag bara bränna 150-300 kalorier per pass. Värmer upp ca 20 min sedan styrketränar jag. Men idag ska jag nog bara genomföra hel spinning/rump-pumping (vad det nu kallas för) pass. Då blir det likamed 1000 kalorier. Superbra.

Senare runt 8 ikväll ska jag bara köra styrke (rygg,mage, ben + rumpa). Kan inte träna armarna/skulderbladet nu på grund av ett tillfällig ?? muskelinflammation på den högra skulderbladet. Kan skämmigt nog skylla på Wii. Sen i söndags när jag spelade Wii började ryggen protestera men vägrade förlora i spelet mot André. Så nu får jag nog skylla mig själv. Vilken Loserface jag är. Men roligt var det, asså bara för min dumma värk så förringar jag absolut inte Wii.

TOTALT: 2 PASS! TUMMEN UPP.

Därför ska jag träna hårdare för att kunna slå André håååårt i Wii-boxning snart så fort vi skaffat ett eget Wii-kit hemma. Att bara vara en Wii-golf proffs duger inte! Hajar ni? Nu överdriver jag såklart men kan iaf skvallra för er att det ligger en liten söt sanning i detta ;p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0