Nu ska jag iväg...


Picture: The Knelishs - Alanya 2010

Till en privat frisör som mig kostar 100 kronor, 100 meter från mitt hem. Hur bra är det inte?! I går blev det ingen klippning eftersom när löshåret drogs ut (home made by Pralin, tuuusen tack) - kvarstod det sen massa med hårda limrester fast på mitt eget hår så jag fick PILLA, PILLA åter PILLA hela kvällen/natten tills kl 05.00. Nu är all lim borta, shit så skönt. Känns konstigt att inte ha någonting i håret nu, d liksom freeeedom! Nu kan jag rocka hååårt utan att man får hår i fejjan.

Nu ska jag bli snygg!? I hope.


Kommentarer
Postat av: malinö

sagas löshår ;) hahah

2010-08-06 @ 12:36:03
Postat av: Pralin

SHIT tills 05.00?! oj.. jobbigt, hoppas ngn hjälpte dig med det? blir kul att se din nya frilla ikväll :D

2010-08-06 @ 16:17:40
Postat av: madde

malinö: hahahaha sagas tasshår succe ;)

pralin: haha ja fdick fan damp nästan, såg att ljuset ute började kíkna fram, ja gjorde det med av hela min själ xD tyvärr men nu e d över, e nöjd m håret ;P blev lite fiasko under resan men tjiss dig sen

2010-08-06 @ 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0