iPhone 4


Picture: iPhone 4

Nu är mobiljäveln beställd! Förhoppningsvis får jag den på fredag innan jag åker till Sthlm!

 Tyckte att det var på tiden att skaffa en ny eftersom jag haft min rosa/guldiga SEM mobil nu i strax två (!) år. Impad att den överlevt alla fester, olika resor och andra händelser som t.ex. glömt bort den tusentals gånger i affärer.
Men det är klart att jag tänker (??) försöka forsätta använda min kära gamla mobil om jag ska ut och parta, vore inte kul och tappa bort iPhonen. Men det där kan jag gärna ta tillbaka, tror fan i mig att jag hellre vill glänsa med nya mobilen när jag är ute, ha. Bläägägä...Ja jag hoppas iaf att jag trivs med det och överlever SMS-funktionen.

;) Bye pye.


Kommentarer
Postat av: Jono

Hihi, jag har precis också skrivit om IP4 på min blogg. :) Ja, jag hoppas att du ska få den på fredag.

2010-08-05 @ 00:45:40
URL: http://jono89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0