Inlägget som du glömde


Picture: hittade bilden nyligen och redigerade lite. Fan va cool jag såg ut i kort hår. Koolt att man glömmer sånt här ibland. Tiden går bara för furt furt furt. Och tack o lov att jag tar det här på allvar...Varför jo?!?

När jag väl är övertrött då börjar jag oftast eh..flamsa runt med datorn, pilla med kort på photoshop (hjärn-jympa, eller nedvarvning för mej?!) äh sen trycker jag iallafall på X och kolla på kort, pilla, klickar på X utan att spara en enda skit. Nu förstår ni, jag slösar rent ut sagt min tid på ingenting. Men...Människor är olika. Alla har sina rutiner innan läggningsdags? Så här går det till för mig oftast. Vill inte veta om jag är unik. Men svar: tragik.

Nu ska jag fortsätta pilla på paint next. Eller på photoshop. Eller på picnik. Eller så hamnar jag på kissies blogg. Egentligen borde jag ägna mig åt bättre saker innan man sover. T.ex. läser eller kollar på TV som normala svenneballar gör?!

cEPe. Kan inte sluta skriva, nu ska vi se..HEJ DÅ!

Update: läste igen och det här kan jag tyvärr inte ta tillbaka. Bjuder på min nattliga ap-inlägg.

Hej då igen. Återgår till normala jag imorgon. Hej!


Kommentarer
Postat av: Mathilde

Haha känner igen mej sååå!! Fast älskar det jättemkt, nattliga flum. Bara vara. :)

2010-09-02 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0