Igårdagens


Picture: igår strosade jag runt på stan klädd såhär.

militärgröna jeggings/REA 49 kr på GinaTricot - top+jacka/H&M - skor/DinSko - shades/Lindex

Igår gick jag först till Posten och bad dem ordna problemet ang eftersänding, brevkrångel alltså, blä. Nu är det äntligen fixat! Därefter till skattemyndigheten och försäkringskassan. Och då fick jag mitt AVI-sms, wieee iPhone 4. Fick fan vänta längtandes i 2 veckor och nu är den hääär, love. Ja och när jag var klar med att hämta mobilen i Glanshammar, omg långt tänkte jag fifaners. Men allt för att få mobilen direkt!

 Jajo sen så var det typ 1 timme tills city-bussen skulle komma då kurrade magen, mm Pizza! Mumsade det i min lilla ensamhet i lilla Glanshammar xD.

Hähä..När jag var återigen på stan så sprang jag en snabbis in till Scorett och nappade wanted-skorna som jag tidigare skrivit om här på bloggen. Så sjukt fiiiiina. Bytte omedelbart om för att fötterna värkte som den. Såklart efter en heldags klackskuttande!

Nehepp - nu ska jag fixa mig litegrann (dagen-efter-fest-style) ni vet. Borsta tänderna+håret också! Tydligen är kungafamiljen på besök här?! Hmrm rm rm ;D zka bara messa kungen och fråga, liksom..polare liksom..

Host host host nu känner jag mig som 15 igen, host hihihi host


Kommentarer
Postat av: Lotta

hahahaha! "Tydligen är kungafamiljen på besök här?! Hmrm rm rm ;D zka bara messa kungen och fråga, liksom..polare liksom.." :D:D

2010-08-23 @ 00:41:28
Postat av: madeleine

hahahahaha ;)

2010-08-23 @ 10:58:57
URL: http://aboutmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0