Fredagen den 13:nde


Picture: en nyvaken mig med ett nyinköpt almanackablock.

Sliten åter sliten, blev en del bakisärenden igår efter avskedsfesten i Sthlm. Körde minsann lite för hårt men trots detta hade jag jätteskoj.  Kmr sakna er som åker <3. Btw, almanackan, den valde Jiin åt mig när vi var ute och fixade grejer för två dgr sedan. Tack, det behövde jag! Tydligen så är det typ min första almanacka. Där ska jag skriva ned viktiga to-do och de närmaste målen  som jag vill nå under 2010-2011. Bra bra.

I den står det bland annat inför 2010;

1) fixa jobb!
2) söka stipendium
3) tatuera mig
3) åka till ngn europesiskt stad
4) "prova på" ngn lagsport.
5) anonymt, nu driver jag haha.

och så vidare..hihi!


Kommentarer
Postat av: bea

snygg almanacka å värre snygg ny header!

2010-08-13 @ 13:54:53
Postat av: pralin

liiike din header!

2010-08-13 @ 19:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0