cheap @ Monday


Picture: visar upp min outfit som jag hade på mig för 2 dagar sen ;).

grå kavaj/2hand - top/REA fynd 29 kr/Rut - cykelbyxor/Gamla - boots/TiAmo - shades/BikBok.

Japp nu är det måndag. Den galna helgen är över, det har varit riktigt riktigt jävla roligt. Många saker hände bland annat omg, förresten Kurt, 46 år, ILY!.. Nu ser jag redan fram emot nästa helg.

I går kollade jag och André på en soffa som vi blev förtjusta över och idag ska vi hämta den efter älsklingen slutat jobba, vid 18 tiden. Spännande! Soffan är typ i mörkgrått och är elegant + kostade 8k i början. Gillar't!
 I början ville vi ha vit soffa men ödet har väl sagt att vi ska ha grått. Okejdå ödet det bugar vi för, hehe x).



Nu ska jag UT! Have a nice day. Puss.


Kommentarer
Postat av: Lotta

jag är kär i kurt... synd bara att han kallar mig häxa och är 46 år gammal.

2010-08-23 @ 11:32:31
Postat av: evelina !

Du är så snygg, det har ja redan sagt. Men jag säger det igen !!

2010-09-20 @ 23:18:04
URL: http://dranerbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0